פאנקו

 

החזרות / ביטולים

במידה והתחרטת, הכל בסדר!
ניתן להחליף, להחזיר או לבטל הזמנת מוצרים עד 14 יום מרגע קבלת המשלוח כשהמוצר סגור ובאריזתו המקורית לקבלת זיכוי מלא על כל בקבוקי האלכוהול החריף שנשארו (ויסקי, וודקה, ג'ין וכו').
ברכישות לאירועים וברכישת חבילות לאירועים ניתן להחזיר את המוצרים עד חצי שנה לאחר הרכישה. בהחזרות מאוחרות מ - 14 ימים לאחר הרכישה יוחזר הסכום המלא על כל בקבוקי האלכוהול החריף שנשארו (ויסקי, וודקה, ג'ין וכו') פחות 7% עמלה.

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 1700-70-22-32 ולתאם את מועד החזרת המוצרים למחסן או לבקש לבטל את ההזמנה במקרה ועדיין לא קיבלתם אותה. במידה והחלטתם להחזיר פריט ואתם מעוניינים לקבל את כספכם בחזרה,

יש להגיע עם המוצרים וחשבונית מס קבלה למרכז הלוגיסטי שלנו שנמצא ברחוב המדע 1, אשדוד בימים א - ה, בשעות 09:00-15:00 

אפשר להגיע גם למחסן האקספרס שלנו במנחם בגין 7, רמת גן

יש להגיע לחניון מנויים בית גיבור ספורט, קומה -1, חניה 376 - בתיאום מראש בטלפון 054-3395639\03-9440280, שלוחה 2.

שעות הפעילות מחסן אקספרס רמת גן: א'-ד' 15:00-21:00  | ו' 9:00-11:30
בימי חמישי לא יתבצעו החזרות סחורה במחסן האקספרס.
 

הזיכוי יתבצע בתוך 30 ימי עסקים מיום החזרת המוצר, בהתאם להנחיות חברות האשראי. הזיכוי יבוצע תמיד באותם תנאים בהם העסקה חויבה ולאמצעי התשלום ממנו בוצעה העסקה (אם שולם בתשלומים, הזיכוי יהיה גם הוא בתשלומים, אם שולם בכרטיס מתנה הזיכוי יהיה אף הוא בבכרטיס מתנה וכן הלאה).

*החזרת מוצרים כפופה לשיקול דעת החברה, ובכל מקרה חובה כי המוצר הינו חדש לחלוטין, ללא סימנים, פגמים או מדבקות*

לא תתבצע החזרת מוצרים ללא הצגת החשבונית מקורית להזמנה.

*איננו יכולים לקחת אחריות על עיכובים שקשורים לחברות השילוח השונות,
אך זכרו כי לכל שאלה או בעיה, אנו זמינים בטלפון: 1700-70-22-32 או בכתובת האימייל: support@paneco.com.
**לא ניתן להחזיר בירה, יין, שמפנייה, משקאות אנרגייה, שתייה קלה ומשקאות אלכוהוליים שעשויים להתקלקל כתוצאה מחוסר שהייה בקירור.
***הכתוב בלשון זכר אך מתייחס לשני המינים.
מחפסים מתנה מיוחדת? הכנסו למגוון מתנות כדי לראות את מבחר המתנות שיש לנו להציע לכם