ב-1 בינואר 1934 חברת ג'ון ווקר ובניו קיבלה צו מלכותי מהמלך ג'ורג' ה-5 לספק וויסקי לבית המלוכה הבריטי. הצו המלכותי עדיין מוצג לראווה בבית ג'ון ווקר המקורי.
בסוף המאה ה-20 הצטרף ג'וני ווקר בלו לייבל, שנחשב ליצירת אמנות בתחום הבלנדרים, לרד לייבל ולבלאק לייבל האיקוניים. מגוון המשקאות עטורי הפרסים התרחב עוד לאחר שהצטרפו אליו ג'וני ווקר גולד ריזרב וג'וני ווקר פלטינום לייבל. כיום, ג'וני ווקר הוא מותג הוויסקי הגדול ביותר בעולם והסלוגן האהוב שלו אומץ ברחבי העולם כביטוי להסתערות קדימה, כמילות עידוד, כביטוי מלא שמחה לאופטימיות וכעצה הטובה ביותר שמישהו יוכל לתת לכם:
סיפורו של וויסקי ג'וני ווקר מתחיל כמובן בסיפורו של האדם שעל שמו הוא נקרא. השנה היא 1819 ואביו של ג'ון ווקר הלך לעולמו. אך ג'ון לא נתן למציאות הקשה לעצור אותו. לא היה לו זמן להתאבל, הפרנסה הייתה חשובה יותר. תוך שנה, החווה של משפחת ווקר נמכרה והכסף שימש את ג'ון לפתיחת חנות מכולת בעיר הסקוטית השוקקת קילמרנוק. זה היה צעד חכם וג'ון גילה שיש לו חוש טבעי לעסקים.
לג'ון היה גם חוש טבעי לוויסקי. באותם ימים, רוב חנויות המצרכים מכרו כמה סוגי סינגל מאלטים אך לא באיכות קבועה. ג'ון רצה ליצור משקה איכותי באיכות גבוהה והתחיל לערבב את סוגי הוויסקי השונים כדי ליצור משקה בעל איכות גבוהה שתישמר לאורך זמן. מהלך זה הוכיח את עצמו כחכם מאוד והוויסקי החדש הפך לפופולארי בחנות של ג'ון.
ג'ון נפטר ב-1857, לאחר שחי חיים עשירים ומשגשגים, והשאיר לבנו אלכסנדר עסק מצליח מאוד. באותה תקופה בריטניה עמדה בלב המהפכה התעשייה התעשייתית ושגשגה במהירות. מסילת הרכבת בדיוק הוקמה בקילמרנוק והרכבת הביאה סחורות לספינות שיצאו לשוט ברחבי העולם.
בדומה לאביו, גם לאלכסנדר ווקר היה חוש עסקי מפותח והוא זיהה הזדמנות יקרה מפז בעסק שירש.
ב-1867 הוא השיק את התערובת המסחרית הראשונה של ג'וני ווקר וקרא לה «Old highland Whiskey». הוא יזם צעד נבון במיוחד והעסיק קברניטי ספינות כסוכני מכירות שייבאו וויסקי לכל מקום אליו הם שטים. אלכסנדר החל להשתמש בבקבוקים מרובעים כדי למנוע את שבירת הבקבוקים והבטיח כי הרבה יותר בקבוקים יגיעו שלמים ובטוחים ליעדם. בנוסף, הוא הוסיף לבקבוקים תווית ייחודית שהודבקה באלכסון של 24 מעלות כדי שתבליט אפילו עוד יותר את הבקבוקים שלו משאר סוגי הוויסקי.
ב-1899 עבר שוב העסק מאב לבן. הפעם היה תורו של אלכסנדר למסור את החברה לשני בניו, אלכסנדר הבן וג'ורג' הראשון היה מאסטר בלנדר בחברה והשני איש עסקים מיומן. ב-1909 החליטו הבנים לשנות את שמו של מבחר הבקבוקים החדש לפי הצבעים שעל התוויות הייחודיות. כך נולדו ג'וני ווקר רד לייבל וג'וני ווקר בלאק לייבל. בערך באותה תקופה שרבט טום בראון, שנחשב לאחד הציירים המובילים בזמנו, רעיון ללוגו על תפריט במהלך ארוחת צהריים. אלכסנדר וג'ורג' אימצו את רעיון «האדם הפוסע» שצייר בראון ובין רגע הפך ג'ון ווקר שהיה בעל מכולת פשוט, לגבר מהודר בן המעמד הגבוה.
עד שנת 1920 הוויסקי של ג'וני ווקר כבר נמכר ב-120 מדינות וככל שהמאה ה-20 התקדמה, הוא הפך לחלק מהתרבות העולמית: המשקה הונצח על ידי כותבי שירים ובמאים, נערץ על ידי שחקנים ואנשי החברה הגבוהה ונלגם בהנאה על ידי פוליטיקאים, ספורטאים, גברים ונשים.